![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiidQP_AF3eNFZBchqQM0_BKlA8S5PrsYtGa7IVawwregA4-hpCPq2TTsyWdrFGBx2Vv9HYaExu2WZEQqAerQy0Pase7MTedmHTH6jySzJJLK-bTnOFnmT5R7uBVEfoh7BNJhtrfn3dfnRf/s320/CD+Sinfonia+Berio.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8575GLLYxMXKevYqYvTI80-MQjnoGrw8R8s-OUgaw5yHs2zDbZRf40VZQJWvww99ypyXvSD1Zh1ehCASHClwtONnpVO7ipvJ5dqC02KK7XTScU8Qpm4TLXf-EPcyYjs4LaJgEyBU7PqlW/s320/Jacques-Ibert-Symphonie-Marine.jpg)
Partea a III-a (In ruhig fliessender Bewegung) din Simfonia pentru 8 voci şi orchestră de Luciano Berio şi Simfonia marină de Jacques Ibert. Expresia vocală la Berio este extrem de puternică, de descriptivă, suprapusă peste o orchestraţie în care apar citate din Simfonia a II-a de Mahler. Ibert aminteşte de Stravinski şi de Honegger, dar e foarte interesant. Mai puţin luminos, dar îndeajuns de curajos. Caută teme pline de forţă şi de multe ori reuşeşte să le găsească. Prin Bacchanale, Ibert a vrut să se apropie de Dansul săbiilor, dar n-a prea reuşit.