Treceți la conținutul principal

Formatia Toulouse Lautrec



Pentru că unii mă întreabă de ce am plecat din Toulouse Lautrec, iar altii spun sau scriu (neintentionat, desigur) lucruri inexacte despre istoria acestei formații, iată câteva precizări:
Formatia Toulouse Lautrec a apărut în toamna anului 2009. Împreună cu Tim (chitarist), în august 2010 am părăsit grupul, desi fusesem initiatorul proiectului (concret, de ce am plecat, asta are mai putină importantă).
Primul concert TL a avut loc în noiembrie 2009, în barul Deja Fu, un concert caritabil
(http://artisanfairs.wordpress.com/2009/11/08/concerte-in-scopuri-caritabile-bar-deja-fu/).
A urmat cel din Mojo Club, in deschiderea trupei OCS, in decembrie 2009
(http://www.iconcert.ro/concert-ocs-in-club-mojo-brit-room-din-bucuresti.html).
Asadar, primul concert TL nu a avut loc în 2010, asa cum apare pe diferite site-uri ori bloguri.
Multe dintre melodii s-au născut având ca bază orchestratia compusă de mine: Buy Me One, Porno, Dizzy, Wonders s.a. Cătălin a adăugat versurile și, uneori, o a doua chitară. După plecarea mea, Cătălin și Călin au reorchestrat melodiile (de aici si acea campanie a lor, în care îsi rugau fanii să le trimită propuneri de riff-uri pentru melodia Porno - riff-ul ales nu diferă aproape deloc de cel compus de mine, dar asa-i în tenis). Iata cum sunau Buy Me One si Wonders in perioada in care eram in formatie:
http://www.youtube.com/watch?v=pK71xG4n7lk
http://www.youtube.com/watch?v=9JdwyRLskBo&feature=related
Frumos era dacă fostii mei colegi nu-si însuseau toate meritele si spuneau ei lucrurile de mai sus. Nu-i nimic, le-am spus eu si acum lumea o să mă considere un frustrat. Ha! Ha!

Postări populare de pe acest blog

Interviu cu Simona Popescu

„PENTRU MINE UN POET ESTE CINEVA CARE PROPUNE O ATITUDINE, UN PROIECT INTELECTUAL, O FORMĂ DE SENSIBILITATE ŞI CHIAR DE VIAŢĂ.”
-Stimată doamnă Simona Popescu, scriaţi în Volubiliscă „poezia trebuie scoasă din borcanele de formol ale istoriei literare”. Încurajează editurile, segmentele culturale ale mass-media, ori sistemul de învăţămînt împăcarea poeziei cu viaţa, cu fiinţa umană concretă? -Eu cred acum că maiimportant chiar decît să scoatem poezia din borcanele cu formol ale literaturii e să ne scoatem formolul din cap! Sau plumbul din cap! Uneori, cînd vine vorba de poezie şi dau de cîte un ”împătimit” plumbuit (sau emanînd efluvii de formol mintal), mi se face rău. În loc ca plumbul să se facă aur (ca la alchimişti), unii fac din aur plumb. Adică dau peste poezie de-adevăratelea şi nu înţeleg ce citesc (nu vorbesc de poezie obscură aici!) pentru că nu-i iubesc pe poeţi. În general, poeţii sînt nişte fiinţe pe cît de vulnerabile pe atît de curajoase şi au sisteme de apărare alterna…

„Resimt o plăcere nebună în a scormoni după scriitori excelenți, dar puțin cunoscuți”

http://www.bookaholic.ro/biblioteca-de-scriitor-ciprian-macesaru.html
Bibliotecă de scriitor
Un material de Ema COJOCARU pentru bookaholic.ro.


Galati, 12, 13 mai 2012

Sâmbătă, 12 mai. Galaţi. Hotelul Vega, unde suntem cazaţi, este situat lângă Dunăre, între două clădiri emblematice ale oraşului: Palatul Navigaţiei (arh. Petre Antonescu) şi biserica fortificată „Precista”, datând din secolul al XVII-lea, din timpul domniei lui Vasile Lupu. De la statuia lui I. C. Brătianu (opera lui Oscar Spaethe) traversăm strada şi coborâm pe faleză. Terase. Muzici orientale. Băieți musculoși, femei frumoase. Artă: sculpturi metalice, unele mişto. „Fisiune” (1976), de Nicolae Şaptefraţi. „Septenarius”, de Ingo Glass (îmi place mult; are ceva dintr-o catedrală gotică, dar e în ea şi mult Alexander Calder). „Tentativă”, de Constantin Popovici (o pasăre care nu a reuşit să se ridice în aer). „Amfiteatru” (1976), de Mihai Istudor. „Ecran” (1976), de Dan Covătaru. „Confluenţe” (1976), de Manuela Siclodi, o sculptură care aminteşte de lucrările lui Dalí sau Max Ernst. „Evoluţie” (1976), de Crişan Bela. „Fructul soarelui” (1977), de George Apostu. Altele sunt…